قالب لاستیکقالب سیلیکونی

رسانا کردن لاستیک و سیلیکون

سیلیکون یکی از بهترین ماده هایی است که میتوان در تولید محصولات مختلف از آن استفاده نمود. رسانا کردن لاستیک و سیلیکون با تکنولوژی های به روز باعث شده است تا بتوان از آن به صورت وسیع تر در بسیاری از محصولات الکتریکی نیز استفاده نمود و از مزایای قابل توجه سیلیکون بهره مند شد.
رسانا کردن لاستیک و سیلیکون توسط بسیاری از تولید کنندگان قطعات سیلیکونی انجام میشود، بنابراین صنایعی که به تولید لوازم الکتریکی می‌پردازند میتوانند در کمترین زمان ممکن، به سفارش سیلیکون های رسانا بپردازند و از ان در محصولات مختلف خود استفاده نمایند.22223111 e1622883518910

روش رسانا کردن لاستیک و سیلیکون

رسانا کردن لاستیک و سیلیکون به روش های مختلفی انجام میشود. انتخاب بهترین روش، به قطعات موردنظر و موارد استفاده از آن، بستگی خواهد داشت.
یکی از بهترین و رایج ترین روش هایی که برای رسانا کردن لاستیک و سیلیکون وجود دارد این است که سیلیکون در مراحل اولیه ی تولید قطعات، با درصد مشخصی از کربن ترکیب می‌گردد تا از خاصیت عبور جریان الکتریکی برخوردار شود. میزان کربنی که در سیلیکون استفاده میشود قابل تغییر است.
رسانا کردن لاستیک و سیلیکون در تولید قطعات سیلیکونی محدودیتی به وجود نخواهد آورد بنابراین بعد از آن تقریبا میتوان قطعات را در فرم های مختلف تولید نمود.
برای تولید قطعات با سیلیکون رسانا میتوان از قالب های فشاری و یا تزریقی استفاده نمود. استفاده از قالب های انتقالی نیز برای تولید قطعات بعد از رسانا کردن لاستیک و سیلیکون، مناسب خواهد بود. در بسیاری از موارد تولیدکنندگان قطعات سیلیکونی و لاستیکی از این روش استفاده می‌نمایند.

رسانا کردن لاستیک و سیلیکون

کاربردهای سیلیکون رسانای برق

رسانا کردن لاستیک و سیلیکون باعث میشود تا بتوان از سیلیکون در بسیاری از مصارف صنعتی بهره برد. یکی از رایج ترین مصارفی که در حال حاضر از سیلیکون رسانا میشود،‌ تولید کابل های صنعتی است.
استفاده از سیلیکون رسانا، بر روی سیم های مسی، در کابل ها باعث خواهد شد تا جریان الکتریکی در سطح کابل به شدت کاهش پیدا کند و بتوان در مواردی که به نویز بسیار پایین نیاز است به استفاده از کابل ها پرداخت.
رسانا کردن لاستیک و سیلیکون باعث میشود تا بتوان اقدام به ساخت انواع کیبوردهای سیلیکونی نیز کرد. در حال حاضر در بسیاری از کیبرد هایی که در لوازم الکترونیکی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند از سیلیکون نیمه رسانا استفاده میشود.

23423412311 e1622883493112قیمت سیلیکون رسانای برق

رسانا کردن لاستیک و سیلیکون از نظر اقصادی کاملا به صرفه خواهد بود و استفاده از آن در بسیاری از محصولات باعث خواهد شد تا محصول نهایی از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
قیمت سیلیکون رسانا به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از میان آن ها میتوان به نوع ذرات رسانا و میزان عبور جریان الکتریکی از ماده ی تولید شده پرداخت.

سفارش سیلیکون رسانا

خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از گروه های صنعتی تولید کننده ی قطعات سیلیکونی، به رسانا کردن لاستیک و سیلیکون می‌پردازند به همین دلیل افراد میتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به سفارش آن بپردازند.
گروه صنعتی تمکورابر یکی از شرکت هایی است که با برخورداری از دانش به روز و متخصصان کارآزموده به تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی با کیفیت می‌پردازد. این شرکت توانسته است تا در سالهای اخیر رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان این حوزه را به خود جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا