قالب سیلیکونی

ساخت انواع کیبورد سیلیکونی

ساخت انواع کیبورد سیلیکونی

تولید و ساخت انواع کیبورد سیلیکونی، در سالهای اخیر در صنایع مختلف رواج زیادی پیدا کرده است این موضوع به این دلیل است که کیبورد های سیلیکونی را میتوان جزء بهترین کیبورد هایی دانست که میتوان در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار داد.
امروزه کیبورد های سیلیکونی در بسیاری از لوازم الکترونیکی جزء اصلی ترین قطعات برای ورود اطلاعات به شمار میروند. با وجود این که امروزه روش های زیادی برای ورود اطلاعات به سیستم های هوشمند به وجود آمده است، اما کیبورد ها به دلیل مزایایی که دارند جزء بهترین گزینه ها به شمار میروند.

ساخت انواع کیبورد سیلیکونی

انواع کیبورد سیلیکونی

کیبورد های سیلیکونی انواع مختلفی دارند. یکی از رایج ترین کیبورد هایی که در حال حاضر در بازار تقاضای بالایی دارد کیبورد های سیلیکونی کامپیوتر می‌باشند. این کیبورد ها از طول عمر بالایی برخوردارند و در مقایسه با سایر صفحه کلید ها قیمتی مناسب دارند.
ماشین حساب‌ها، یخچال های صنعتی، ترازو، لوازم آزمایشی و پزشکی و کیبوردهای خودرو از دیگر صفحه کلید های سیلکونی هستند که در صنایع گوناگون استفاده میشوند. امروزه با ساخت انواع کیبورد سیلیکونی میتوان نیاز اکثر صنایع به کیبورد های الکترونیکی با کیفیت را تامین نمود.

34253245226

ساخت انواع کیبورد سیلیکونی

برای ساخت انواع کیبورد سیلیکونی باید قبل از هر چیز به طراحی دقیق محصول پرداخت. با توجه به این که میزان فشار و لمس کلید ها تاثیر زیادی در بهبود تجربه ی کاربری خواهند داشت؛ در ساخت آن باید به میزان فشار استاندارد کلید توجه ویژه ای داشت.
در ساخت انواع کیبورد سیلیکونی معمولا از مدار های چاپی انعطاف پذیر استفاده میشود تا بتوان به تولید صفحه کلید انعطاف پذیر و حتی تا شو پرداخت. در طراحی و تولید کیبورد های سیلیکونی میتوان از روکش های مختلفی استفاده نمود. در حال حاضر روکش نیکل به دلیل مزایای قابل توجهی که دارد در اکثر مدارهای چاپی کیبورد های سیلیکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

2342342341567

طراحی کیبورد‌های سیلیکونی

کیبورد های سیلیکونی را میتوان با توجه به نوع آن در انواع مختلف، طراحی نمود. کیبورد هایی که به صورت اختصاصی در دستگاه های الکترونیکی تعبیه میشوند میتوانند در اشکال و اندازه ی مختلف طراحی شده و مورد تولید قرار گیرند.
در ساخت انواع کیبورد سیلیکونی میتوان از رنگ های مختلف استفاده نمود. با توجه به این که سیلیکون از رنگ پذیری فوق العاده ای برخوردار میباشد میتوان زیبایی منحصر به فردی را در تولید کیبورد های سیلیکونی شاهد بود.
خوشبختانه در مراحل طراحی و ساخت انواع کیبورد سیلیکونی میتوان کاراکترهای مورد نیاز بر روی کلید ها را به صورت برجسته ایجاد نمود. این موضوع باعث میشود تا در ساخت این کیبورد ها از لیبل های چسبی استفاده نشود و در نتیجه زیبایی کلید ها افزایش یابد.

مزایای کیبورد‌های سیلیکونی

یکی از اصلی ترین مزایایی که میتوان در رابطه با این کیبوردها به آن اشاره کرد این است که هزینه ی ساخت انواع کیبورد سیلیکونی در تیراژ های بالا مقرون به صرفه بوده و مدت زمان تولید این کیبورد ها نیز بسیار سریع میباشد.
کیبورد های سیلیکونی در مقایسه با سایر کیبورد ها به مراتب زیبا تر بوده و از طول عمر بالاتری برخوردار میباشند ضمن اینکه کار با این کیبورد ها بسیار لذت بخش است و تجربه ای فوق العاده را برای کاربران به وجود می آورد.
علاوه بر تمام نکاتی که به آن اشاره شد کیبورد های سیلیکونی کامپیوتر، جای بسیار کمی را اشغال کرده و قابل حمل می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا