قالب سیلیکونی

قطعات سیلیکونی سیسمونی

قطعات سیلیکونی سیسمونی

تولید کنندگانی که به تولید محصولات کودک و سیسمونی می‌پردازند در بسیاری از موارد قطعات سیلیکونی سیسمونی را بهترین گزینه برای تولید محصولات خود می‌دانند، چون این قطعات در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بسیاری از خانواده ها ترجیح میدهند به تهیه ی محصولاتی برای کودک خود بپردازند که از سیلیکون تهیه شده باشند.

سیلیکون بر خلاف پلاستیک برای کودکان مضر نمی‌باشد و تحقیقات و آزمایشات مختلف این موضوع را به اثبات رسانده است. در صورتی که از قطعات سیلیکونی سیسمونی در محصولات کودکان استفاده شود میتوان سلامت کودکان را تضمین نمود.

قطعات سیلیکونی سیسمونی

مزایای قطعات سیلیکونی سیسمونی

یکی از مهمترین مزایای قطعات سیلیکونی سیسمونی این است که این محصولات در دماهای مختلف واکنش های شیمیایی نشان نخواهند داد و باعث آزاد شدن مواد شیمیایی نخواهند شد. این مزیت باعث شده است تا بتوان از سیلیکون در محصولاتی مانند پستانک و دندانگیر ها استفاده نمود. این در حالی است که استفاده از پلاستیک در این محصولات به شدت سلامت کودکان را تهدید خواهد نمود.

سیلیکون در برابر آلودگی های مختلف نیز مقاوم میباشد و به راحتی با استفاده از آب و شوینده ی سبک ضد عفونی میشود به همین دلیل استفاده از قطعات سیلیکونی سیسمونی در محصولات کودک باعث تضمین سلامت خواهد شد.

قطعات سیلیکونی سیسمونی از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی دچار پارگی نخواهند شد بنابراین والدین میتوانند این اطمینان را داشته باشند که با تهیه ی محصولاتی مانند پستانک سیلیکونی از بروز حوادثی مانند خفگی در اثر پاره شدن محصول جلوگیری خواهد شد.

45623445345

انواع لوازم سیلیکونی سیسمونی

پستانک و دندانگیر و پیشبند سیلیکونی نوزاد جزء‌ یکی از پرتقاضاترین محصولاتی به شمار میروند که از قطعات سیلیکونی سیسمونی ساخته میشوند اما علاوه بر آن در حال حاضر درصد زیادی از شیشه های شیر نیز از سیلیکون ساخته میشوند.

استفاده از سیلیکون در ساخت محصولات کودکان تنها به شیشه شیر ختم نمی‌شود و در حال حاضر برخی از اسباب بازی هایی که برای سنین پایین تولید می‌گردند نیز، از سیلیکون ساخته می‌شوند تا سلامت و ایمنی کودکان تضمین شود.

لوازم غذاخوری کودکان هم امروزه معمولا از قطعات سیلیکونی سیسمونی ساخته میشوند. قاشق، زیر انداز، پیشبند، لیوان، و بشقاب جزء محصولاتی هستند که امروزه در ساخت آن ها سیلیکون به کار گرفته می‌شود.

3452345345

روش تولید قطعات سیلیکونی سیسمونی

برای ساخت قطعات سیلیکونی سیسمونی مواد مختلفی وجود دارند که میتوان از آن ها استفاده نمود. متخصصان با توجه به قطعات و محصولاتی که تولید میکنند میتوانند به انتخاب بهترین مواد سیلیکونی بپردازند تا مقاومت و کارایی محصول نهایی افزایش پیدا کند.

روش تولید قطعات سیلیکونی سیسمونی به این صورت است که بعد از انتخاب مواد مورد نیاز، متخصصان به طراحی قالب ها در نرم افزار های تخصصی می‌پردازند. تمامی جزئیات و محاسباتی که وجود دارد در این نرم افزار های به دقت طراحی میشوند تا قالب ها برای ساخت آماده شوند.

در انتها قالب ها با استفاده از متریال مناسب و روش های گوناگونی که وجود دارد، تولید میشوند و میتوان به ساخت و تولید قطعات سیلیکونی سیسمونی در تیراژ بالا پرداخت. قالب های تزریفی و فشاری جزء‌ پرکاربردترین قالب هایی می‌باشند که در حال حاضر برای ساخت محصولات سیلیکونی کودکان، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا